Onderstaande regels gelden voor alle non-food producten. Voor Bestellingen van Food producten zoals taarten e.d. verwijzen wij je door naar onze algemene voorwaarden.

Retourzendingen:

Het retourbeleid is 14 dagen vanaf de levering van het laatst ontvangen pakket van een bestelling.

Ontbind/herzie je de overeenkomst niet binnen deze 14 dagen? Dan kunnen wij de retour niet in behandeling nemen.

 

Hoe meld ik mijn retour aan?

Je kunt je retour aanmelden via onze mail. info@happystoor.nl  Daar stuur je een mail heen met je ordernummer en welke items je wilt retourneren.

Let op! Voeg bij je retour een briefje bij met je volledige naam en ordernummer anders kunnen wij je retour niet beoordelen.

Retourvoorwaarden

Je kunt je online aankoop gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van reden retourneren op voorwaarde dat:

  • Het product niet is gebruikt;
  • Het product geen onaangename geur heeft zoals rook etc.;
  • Het product in de oorspronkelijke verpakking wordt geretourneerd

Retourpakket klaarmaken

Heb je de originele verpakking niet meer? Dan kan je gebruik maken van een andere verpakking. Zorg er wel voor dat het pakket goed dicht zit om te voorkomen dat er artikelen kwijt raken.

Kosten retourzending

De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Terugbetaling

Zodra we je retournering verwerkt hebben, gaan we over op de terugbetaling. De terugbetaling ontvang je op dezelfde manier als die je voor je aankoop hebt gebruikt en wordt uiterlijk binnen 14 dagen verrekend.
Als je gebruik hebt gemaakt van Klarna raden wij je aan om je factuur op pauze te laten zetten door bij Klarna de retour te melden. Wanneer je retour verwerkt is zal je een aangepaste factuur ontvangen van Klarna.

Belangrijke informatie

Je bent te allen tijde zelf verantwoordelijk voor je retourzending. Wij raden je daarom aan om je pakket verzekerd op te sturen en je track en trace altijd goed te bewaren totdat de retour verwerkt is. Retourzendingen die niet aankomen bij onze winkel kunnen wij niet vergoeden.